Sidor

onsdag 14 juli 2010

"Peter": Sålde sex till AB´s Jan Helin.

Jag undrar om jag verkligen förstått saken rätt? Att uppgiftslämnaren ”Anna” enligt Aftonbladet påstått ett och annat om den tidigare arbetsmarknadsministern som han i sin tur tillbakavisat. Och att detta faktum av Aftonbladet beskrivs som att ”ord står mot ord”. För mig låter det som om Aftonbladet försöker göra inte bara en höna av en fjäder utan en stor struts. Dessutom kan jag inte låta bli att misstänka att Aftonbladet själva konstruerat fjädern från början … Frågan är vart den här Aftonbladet-affären tar vägen.

Förresten, jag har haft kontakt med ”Peter”, 33. Han hävdar att han sålde sex till Aftonbladets chefredaktör och ansvarige utgivare Jan Helin för fyra år sedan. Om jag valde att konfrontera Aftonbladets chefredaktör och ansvarige utgivare Jan Helin med dessa uppgifter skulle han säkert påstå att dom inte var sanna. Enligt Aftonbladet-logiken står alltså ord mot ord i denna Helin-affär.

Notera: Namnet "Peter" i bloggposten är fingerat, liksom åldern 33.

SDS, AB, SvD, SvD, SvD, DN, DN, DN, DN, DN, DN, DN, DN, AB, AB, SDS, DN, AB, SvD, AB, SvD, DN, SDS, SvD, SvD, SvD, DN, AB